Fakturawebben har sedan starten 2008 hjälpt företag att automatisera flödet av leverantörsfakturor. Vi ville skapa ett system som skulle fungera för såväl små företag och redovisningsbyråer som stora koncerner. Sedan starten för mer än tio år sedan har inte en enda faktura hamnat mellan stolarna, det är vi stolta över. Vårt system är tillförlitligt, flexibelt, enkelt att använda och har alla funktioner man som företagare kan behöva.
Fakturawebben ger er kontroll över varje faktura genom hela kedjan från att den mottogs tills att den är i redovisningssystemet. Ni kan se vem som har tilldelats fakturan, vad den har för status och dessutom får ni automatiska påminnelser när något behöver göras.
Fakturawebben gör det mesta av ert fakturaflöde automatiserat - så att ni slipper onödig handpåläggning. Oavsett om du är på kontoret eller på resande fot kan du logga in och ha åtkomst till er fullständiga fakturahistorik.
Artificiell intelligens analyserar inscannade fakturor och extraherar fakturauppgifter med automatik. Genom artificiell intelligens lär sig systemet allt eftersom hur ni vill att fakturorna ska behandlas.
Vi hjälper er med allt ni behöver för att komma igång. Fakturawebben synkroniserar alla register automatiskt i realtid med redovisningssystemet som t ex leverantörer, kontoplaner, kostnadsställen och projekt, mm. Allt för att ni ska ha full kontroll över era leverantörsfakturor.
Allt finns med, inget lämnas åt slumpen.
Passar såväl små företag som stora koncerner och redovisningsbyråer.
Automatiskt sömlös integration mot redovisningssystemet i realtid.
Vi hjälper er att komma igång och erbjuder krångelfri support.